|یکـــ جـرعـه نــور|

نشاط

آره،
از این پس باید
عادت کنم
هر صدایی
به من
نشاط ندهد.


نوشته شده توسط علی عزیزی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
|یکـــ جـرعـه نــور|
random-hadisحدیث تصادفی
سخنی از بهشت
آره،
از این پس باید
عادت کنم
هر صدایی
به من
نشاط ندهد.

نظرات  (۳۵)

"ما وارثان خون حسین علیه السلام هستیم و ما را در مبارزه کردن با کفار هیچ ترس و واهمه ای نیست."
شهید عبدالحسین رضایی

حـتـــــــــــــــــما ببینید !!!
سلام

خدا کمکمان کند تا این حرف شما را به کار ببندیم .

ارسال حدیث رایگان به تلفن همراه شما ...برای اطلاع بیشتر به وبلاگ مراجعه کنید.
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۶:۳۰ طلبـــــه جوانـــــــــــ

سلام دوست عزیز

بنده طلبه هستم از مشهد

اگر امکان داره ادرس های زیر را لینک کنید :

زندگی اما به سبــــک طلبگی

www.zendegi-t.blog.ir

قدم به قدم با اهل بیت :: جنبش مدافعین حریم تشیع

www.modafein.ir

منتظر خبر شما هستم

Pasokhgo_14@yahoo.com

09369746095

با سلام به روزم با مطلب از کتاب {المراقبات}

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۶ پایگاه خبری تحلیلی رادکانا
پایگاه خبری تحلیلی رادکانا:

سرمایه داران برنده دعواهای سیاسی:
تله کابین از جنس پارک موزه، هدف توسعه گردشگری


منتظر حضورتان
در
www.radkana.ir

با سلام به روزم با مطلب راهنمایی کردن بنده

لطفا نظر بگذارید.یاعلی

سلام...
به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع)...
به روزم با:
"حضرت ماه"

با سلام ایام ولادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بر شما مبارک

به روزم با انتظارات امام رضا(ع) از شیعیان چه بود؟

 

سلام:
به روزیم با خط مشیمان..
..............
"فشنگ من هم مداد من است"
      medadjangi.ir
 سلام
شما رو به بازدید از وب" شیخ شهید " دعوت میکنیم
لطفا با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود
باتشکر

.: پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری :. 
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۵ سفیـــر نـــور
سلام
بعد چندوقت سنگر سایبری ما به روز شد!
منتظر نگاهتون هستم!
دعامون کنید
التماس دعا
یازهرا(س)
سلام
 دعوتید به سومین حرم اهل بیت ع در ایران

یا علی
سلام
 دعوتید به سومین حرم اهل بیت ع در ایران

یا علی
سلام
 دعوتید به سومین حرم اهل بیت ع در ایران

یا علی
سلام
 دعوتید به سومین حرم اهل بیت ع در ایران

یا علی
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 

با سلام به روزم با هدیه ای برای دوستان

بله ...
سلام
 زیباست...

با مطالبی پذیرای اوقات شماییم
 یا علی
            ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
     
          حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
        میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

***همسنگری...
در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

+ یازهرا(سلام الله علیها)
سلام
لینک شدید
یا علی
ای روح محبت که به قم قائمه ای
یادآور زهد و عفت فاطمه ای
معصومه و خواهر محبوب رضا
او عالم اهل بیت و تو عالمه ای

ولادت حضرت معصومه و روز دختر ( بر دخترا ) مبارک![گل]

به به ...

میلاد کریمه ی اهل بیت فاطمه ی معصومه (س) گرامی

بروزم..

سلام

 خوشحالم از اینکه  امروز با قلم شما آشنا شدم....

 با مطالبی هر چند کوچک پذیرای نگاهتان هستم...
 یا علی
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۲ گلستان بلاگ
سلام

خوبی

گلستان بلاگ وبلاگ مرجع بهترین وبلاگهای استان گلستان اماده دریافت مطالب و نمایش ارسالی های شما میباشد 

ان شاالله با همکاری شما بتوانیم ارسالی های خوب شما را دریافت و انتشار دهیم

لینک ارسالی های خود را در نظرات قرار دهید

موفق . سلامت باشید

التماس دعا

یا علی ع 

[گل]

۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۹ امیـــــد امیـــــد
عالی بود کلا به وبلاگتون حسودیم میشه !!!!!!
به روزیم
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۳ جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده

جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده ( با موضوع امر به معروف و نهی از منکرو... ) به همراه اهدا 10 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به نفرات برگزیده – آخرین مهلت ثبت نام 25/7/92- جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسیات sjavan.irمراجعه نمایید.

سلام...

بروزم با مطلب

" وقتی شعار های امریکا سوژه خنده میشوند "

منتظر حضور گرمتان هستیم.
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۲ ₪ بنـتـ الـهـدے₪
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصّادِقِ خازِنِ الْعِلْمِ الدّاعى اِلَیْکَ
***سلام همسنگری...
در خدمتیم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
موافقم

با سلام به روز هستم با مطلب :

عوامل اخلاقی برای ازدیاد رزق و روزی .یاعلی

***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با سه تا پست بروز شده...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)

۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۲ سفیـــر نـــور
ای باباااا:(
چرا؟ میشه اون صدا رو گوش نکرد یا خودمون رو گوش ندادن زد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">