|یکـــ جـرعـه نــور|

عید فطر

عید فطر یعنی
پایان یک ماه تمرین برای
یک سال مسابقه.


نوشته شده توسط علی عزیزی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
|یکـــ جـرعـه نــور|
random-hadisحدیث تصادفی
سخنی از بهشت
عید فطر یعنی
پایان یک ماه تمرین برای
یک سال مسابقه.

نظرات  (۱۴)

سلام
سایت پرمحتوا وجالبی دارید
مخصوصا مطالبتون که عالیه
اجرکم عندالله
باتبادل لینک موافقید؟لطفا اطلاع دهید
التماس دعای شهادت
یازهرا
این دیده نیست، لایق دیدارِ رویِ تو
چشمی دگر بده ، که تماشا کنم تو را ...
۲۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۴۵ محمد رجا فکری
سلام 
هر وقت تو وبلاگ های مذهبی میرم واسشون یه جمله می نویسم:سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند...
شما هم کار سختی میکنی توی فضای خراب اینترنت اینطوری جهاد می کنی...خدا خیرت بده
به من هم سر بزن،در باره کار ها هم نظر بده خوشحال میشم.
یاعلی(ع)

با سلام و تسلیت به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه مطهر بقیع

 به روزم با کار فرهنگی دشمن

سلام بزرگوار
من لینکتون کردم
خوشحال میشم به من سری بزنید
یاعلی
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۳ محمد رجا فکری
سخت است به مقصد رسیدن در جاده ای که همه در آن ورود ممنوع می روند... شما حزب اللهی ها هم کار سختی می کنید...خدا قوت... به ما هم سر بزن درباره کارها هم نظر بده خوشحال میشم... www.3noghte.com یاعلی(ع)
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۷ سفیـــر نـــور

شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند

ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم

غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . .


شهید آوینی


التماس دعا


یازهرا(س)

عیدتون مبارک
۲۰ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۲ یعقوب کربلا
 
سلام
با یک مطلب در مورد
سینما در خدمت هستم..
منتظر نظرتان...

سلام
ایام عید بر شما مبارک

ــــــــــــ
خداقوت
با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

مطلب شما با لینک زیر در سایت "نقل قول" درقسمت کوتاه نوشت درج گردید:

http://naghleghol.ir/index.php/short-2/1296-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87

با تشکر از مطلب زیبا یتان/.
احسنت
زیبا/.
الوداع یا علی و یا عظیم
الوداع یا غفور و یا رحیم
الوداع ای سفره ی پیغمبری
الوداع ای گریه های حیدری

بارالها راه عشق و عاشقی را سد نکن
اند این خانه گدا را رد مکن ...

عید بندگی مبارک
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۰ سرباز طلوع

***سلام همسنگری...

اگر دیر آمدم مجروح بودم...اسیر قبض و بسط روح بودم...

از من بپذیر با 4 مطلب...

همچنین عید را تبریک عرض می کنم...***


+ یازهرا(سلام الله علیها)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">