|یکـــ جـرعـه نــور|

افلاکی

یک دعای سحر تو

برای من،

افلاکیم میکند

محرومم نکن آقا.



نوشته شده توسط علی عزیزی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
|یکـــ جـرعـه نــور|
random-hadisحدیث تصادفی
سخنی از بهشت

یک دعای سحر تو

برای من،

افلاکیم میکند

محرومم نکن آقا.

نظرات  (۶)

۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۸ فرزند آدم
لینکتون کردم...
۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۴ یافاطمه الزهرا(س)

سلام..

بسیاربسیارمطالب زیبایی دارید.

شمارالینک میکنم امیدوارم شماهم سری به وب بنده بزنیدوبهم کمک کنید.

۲۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۱ باران بهاری
ای نسیم سحری بندگی من برسان

که فراموش مکن وقت دعای سحرم

ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد

که امشب با ناله ای بغض آلود
بر دیار این دل خسته
اشک می ریزد

ممنون از حظورتون
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۸ طلبه کوچولو

سلام علیکم.

انشاءالله .

التماس دعا .

جملات کوتاو پرمحتوایی دارید.

یاعلی.............

۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۶ سجاد عبدی
التماس دعـــــــــــا آقاجان....
زیبا بود
مرسی
بروزیم با
"اینجـــــــــا کــــــاظمین است"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">