|یکـــ جـرعـه نــور|

کمترین خواسته

این روز و شب ها
رفتن به بهشت
و رهایی از جهنم
کمترین خواسته های
من است،
خدای من.


نوشته شده توسط علی عزیزی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
|یکـــ جـرعـه نــور|
random-hadisحدیث تصادفی
سخنی از بهشت
این روز و شب ها
رفتن به بهشت
و رهایی از جهنم
کمترین خواسته های
من است،
خدای من.

نظرات  (۳)

شبکه وبلاگنویسی نقل قول به مناسبت هفته ی دفاع مقدس برگذار میکند:
مسابقه وبلاگنویسی "زیر نور جبهه"
علاقه مندان میتوانند آثار نوشتاری،تحلیلی وهنری خود را از تاریخ 15 شهریور لغایت 5 مهرماه در چارچوب یکی از موضوعات (داستان و مقاله ، عکس و پوستر ، اشعار ، جملات کوتاه ، دلنوشته ، خاطره و فیلم و صوت)از طریق لینک موجود در صفحه اصلی سایت زیر برای شرکت در مسابقه ارسال نمایند
http://naghleghol.ir/
همچنین با قرار دادن لوگوی مسابقه در وبلاگ خود ما را در رسیدن به اهدافمان یاری فرمایید.

خلصنا من النار یا مجیر
یا قاضی الحاجات....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">